DIY Diamanter

2013-12-09 21.03.46

I aften har jeg været lidt kreativ. Med inspiration fra Finders Keepers og KreaVillas blog har jeg lavet denne diamant med sugerør. Jeg havde håbet at jeg kunne finde nogle tynde kobberrør, men jeg har ikke fundet dem endnu. Men en billig løsning til lidt fint (jule)pynt;)

2013-12-09 21.03.31

Det jeg har brugt er sugerør, kobberpapir, stærk sytråd, garn, trækugler og en limstift. Jeg vil sige, at det er ikke bare en man laver på 5 minutter. Man skal holde tungen lige i munden, men så får man også et fint resultat. Inspirationen har jeg fundet hos KreaVilla, som laver de fineste kobber ting.

Det her er min nr. 2. Nr. 1 røg direkte i skraldespanden, den var simpelthen for grim;)

Efter at have Googlet rundt efter en opskrift, fandt jeg en på bloggen her.

3 thoughts on “DIY Diamanter

Leave a comment