DIY på gæstetoilettet

Velkommen til husets mest kedelige rum – toiletet! Hvor har jeg længe skruplet over hvordan jeg skulle gøre noget ved dette rum. Ikke fordi der nødvendigvis skulle ske det helt store. Men nu er toiletet bare ikke det mest charmerende sted. Jeg er med på at man gerne vil have et lækkert badeværelse, men toilet!!?? Og jeg har lidt rummets kvadratmeter imod mig, da arkitekterne der tegnede huset åbenbart syntes, at husets nok mindst brugte rum skulle være på størrelse med en balsal (why?). Og ud over at fylde rummet op med toiletpapir så har jeg egentlig været lidt blank. Indtil jeg kom på denne fine løsning til håndklæderne. Jeg må nok indrømme, at det ikke fylder rummet meget ud, men det giver lidt karakter. 

“Bøjlestangen” kan også bruges i køkkenet til viskestykke, i garderoben til tørklæder eller til fine smykker (lange halskæder). Man kan også sætte S formede kroge på, så der kan hænge mere på stangen, så man evt. kan bruge den som knagerække i entreen. 

Læderet er købt i en hobbyforening til 69 kr. Og er rester fra min tidligere DIY. Grenen er fra skoven:) 

5 thoughts on “DIY på gæstetoilettet

  1. Ej, hvor ser det godt ud. Vi har selv bare købt nogle planker hos http://www.xl-byg.dk og hængt op i nogle wires i vores garderobe. Så har vi fæstnet kroge til ophæng, i bunden af plankerne. Det er en del mere rustikt, men passer vildt godt ind i vores stil 🙂

    Jeg tror jeg vil bruge dit tip til badeværelset, super fint!

Leave a comment